Effektive slanketips

Christine Aguilera

Dette var opprinnelig kun et forum-innlegg på vgd.no, men jeg synes det ble bra og bestemte meg for å publisere det her:

MarocBerber: ‘Joda, jeg spiser riktig og trener hver dag. Men forbrenningen min er sååå utrolig treig liksom. Det er bare 2 eller 3 kilo jeg vil ned..men det går utroli treigt.’

Fredarn: Det er ekstremt få som har veldig treg forbrenning, variasjonen på forbrenninga er veldig liten fra menneske til menneske. Stort sett alle kan gå ned i vekt forholdsvis enkelt.

Mine tips:

1) Spis MINST 6 måltider daglig, men pass på at du spiser lite hvert måltid og dermed får i deg mindre kalorier enn om du hadde spist 3 store måltider.

Om du er seriøs bør du regne ut hvor mange kalorier du forbruker hver dag, og legge opp en kostholdsplan som tilsvarer kaloriene du bruker.

1 gram proten inneholder 4 kcal

1 gram karbohydrater inneholder 4 kcal

1 gram fett inneholder 9 kcal

Du bør få i deg minst like mye protein som karbohydrater hver dag (gjerne litt mer protein, men ikke overdriv, karbohydratene er ikke ‘slemme’, de er en meget god energikilde for kroppen din), og betydelig mindre fett. (selv om de fleste nordmenn får i seg langt mer karbs enn protein)

Kylling og eggehvitter er gode proteinkilder. (eggeplommer inneholder veldig mye usunt fett)

2) Tren kardio minst 3 ganger i uka, men ikke tren veldig lenge!

Jeg anbefaler en 20 min økt hvor du gir alt under hele økta, slit deg 100 % ut!

* Du bar varme opp med ca 3 min gange før løpinga… Og om du er i dårlig form eller ikke er vant til å løpe bør du starte litt roligere og øke for hver gang.

* Sykling eller løping

Ved en intensiv kardio-økt vil du fortsette å forbrenne masse resten av dagen også

Du bør IKKE trene kardio i sammen med styrke, tren kardio om morran og styrke om kvelden, eller omvendt.

3) Vær aktiv, ta trappa i stedet for heisen etc.

4) Drikk mye vann, unngå annen drikke. Drikk gjerne litt melk, men ikke mer da det fort blir veldig mye kalorier selv med skummet melk. Om du ikke drikker melk i det hele tatt bør du ta calsium tilskudd

5) Bruk et slankeprodukt..

Denne er bra: http://www.ast-ss.se/html/product.asp?ProductID=40

Ellers fungerer også CLA litt for noen, CLA fåes kjøpt stort sett overalt

Tilskudd som fungerer:

1) Efedrin (ulovlig i norge, legemiddel)

2) Amfetamin (ulovlig i norge, mange bivirkninger, doping)

3) Koffein (lovlig, noen bivirkninger ved høye doser over lengre tid)

4) Nikotin (noen bivirkninger?)

5) CLA (tidligere trodd bivirkingsfritt, men nye undersøkelser tyder på at det kan gi enkelte bivrikninger, dog ser jeg ikke på dette som er farlig produkt.)

6) Yohimbine (bivirkningsfritt, fungerer veldig bra, lovlig?,)

7) epigallocatechin gallate (finnes grønn te, bivirkningsfritt og lovlig)

* Efedrin, amfetamin og koffein er forøvrig alle

Anbefaler deg aldri å bruke av de to øverste midlene, selv om det er de som fungerer best.

Selv har jeg Bruk AST Dymetadrine Xtreme i 1 uke nå, og har faktisk merket litt forskjell, i tillegg til at jeg får merkbart mer energi av koffeinet :-) (mål før og etter jeg startet med produkter kommer snart… følg med på fredarn.com)

PS: Produkter som inneholder koffein bør ikke brukes fast over lengre tid, ta 1-2 ukers pause hver 1-2. mnd… Da koffeinens effekt blir dårligere med store doser over lengre tid. Det gjelder også delvis for kaffe, cola og andre pop. produkter)

Generelt bør det tas små pauser innimellom fra alle stimulerende midler.

AST Dymetadrine Xtreme

http://www.ast-ss.se/html/product.asp?ProductID=40

Om du registrerer deg på Max-OT treningsprogrammet dems og opplyser om det på mail før/etter bestillingen får du 40 % rabatt!!

Mer info om stimulanter: http://en.wikipedia.org/wiki/Stimulant

Comments are closed